sobota, 7 stycznia 2012

Shabby/Vintage Wyzwanie

Witam serdecznie.
Zapraszamy na nowe, trzecie wyzwanie na blogu : WYZWANIA SCRAP MARKET.
Tym razem tematem jest styl VINTAGE / SHABBY

Stworzyłam kartkę oraz taga w stylu Shabby na bazie papierów Echo Park Victoria Garden

A jak powstała?
Do stworzenia mojego projektu użyłam gotowej, różowej bazy kartkowej, na którą nakleiłam prześliczny papier Echo Park Victoria Garden Rose w wersji 15x15cm.
Koniecznie zszargane, potuszowne brzegi oraz przeszycia. Do tego celu najlepszym narzędziem jest Ranger Inkssentials Ink Blending Tool, który ułatwia cieniowanie oraz tusze Distress Tima Holtza.


 Przepiękną ozdobą jest zestaw kartoników Glitz Beautiful Dreamer – Whatnots, gdzie jeden z nich wykorzystałam na swoim projekcie. Kolejną rzeczą było wycięcie róż z papieru Echo Park Victoria Garden Rose Garden oraz tego samego, ale mniejszego formatu 15x15cm – Echo Park Victoria Garden Paper Pad. By uzyskać efekt przestrzenny użyłam dwustronnej taśmy 2mm Stick It 3D 


I zostało wykończenie… Dwie różyczki Classic, wstążeczka i sznureczek biało-różowy Marthy Stewart. Na koniec koronka bawełniana, również dostępna w Scrap Market. Różyczki pokryłam cieniutką warstwą Glossy Accents, który jest świetnym klejem, a następnie posypałam różowym brokatem Advantus Fairy Sparkles Glitter -Pinkie

Kolejna praca to tag, który powstał jako komplet wraz z kartką. Te same papierki, czyli Echo Park Victoria Garden oraz baza tagowa Manila – Ranger. Obowiązkowo przeszycie, zszargane i potuszowane brzegi – użyłam Distress Vintage Photo Tima Holtza.

 Jasno różowy papier jest wycięty dziurkaczem Marthy Stewart Doily Lace Edge Punch. Wykończenie to oczywiście wycięte różyczki z arkusza, delikatnie potuszowane Distressem Tattered Rose oraz Milled Lavender. Przydatne są dobre nożyczki. I na koniec dekoracja, czyli różyczka Classic, sznureczek biało-różowy Marthy Stewart, guziczki i koronka bawełniana


Przypominam o dwóch naborach do DT 

Pierwszy to Scrap Market

Drugi to Craft Artwork

Pozdrawiam
Annar

18 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniały komplet! Kusi mnie to wyzwanie, oj kusi ;)

Maggie pisze...

cudeńka :D

ania pisze...

Fantastyczne:)))

Wanda pisze...

rewelacja:)

Lipiec pisze...

Cudo<3

Ineke Original pisze...

SUPER!

Ludkasz pisze...

Przepięknie:)Jak zawsze:)

Berberis pisze...

urocza praca!!!!

Caro-ART pisze...

Przepiękny zestaw :) bardzo kobiecy. Pozdrawiam.

KOLOROWY ptak pisze...

przepiękne! cudownie delikatne z nutką romantyzmu :)

cyga pisze...

Dawno mnie nie było u Ciebie i zapomniałam juz jak romantyczne są Twoje prace.

Joanna Oborska pisze...

O kurczę! Piękne!!!
:)

Ala M. pisze...

cudny komplet

Alexandra pisze...

Przepiękne prace ;)

Sylwia-eR pisze...

Komplecik wspaniały : )

Rydia pisze...

O matko, cudowne i fantastyczne !

Cartadea pisze...

CUDO!!!

Gosia pisze...

Cudowności! ;)