piątek, 15 kwietnia 2011

Cyrkowa kartka

Witam :)
Przygotowałam kartkę dla Craft4You z papierów Graphic45 - kolekcji "Le Cirque"
Jest bardzo kolorowa i naprawdę bajkowa....

Mam nadzieję, że kartka wywoła uśmiech na twarzy osoby, która ją dostanie :)



Zrobiłam dużo zdjęć, żeby pokazać jak najwięcej szczegółów...

W całości kartka prezentuje się tak:



Po otwarciu tak:



Po jednej stronie wycięte okienko, po drugiej shadow box, a w nim mnóstwo wyciętych kolorowych elementów... Szczegółowo materiały opisałam na blogu C4Y



z zamkniętym okienkiem...



Całość jest grubaśna na 1"



Oczywiście cała jest wykończona... czyli na zewnątrz i wewnątrz ...



i ostatnie zdjęcie to tył kartki...



Shadow box w kartce bardzo mi się spodobał... i na pewno powstanie ich więcej :)

Pozdrawiam
Annar

26 komentarzy:

Magda pisze...

WOOOOOOOW!!!
Slow mi zabraklo... rewelacja!!!

Ania pisze...

przepiękna.... zazdroszczę osobie, która ją dostanie :)))

angel pisze...

Ale piękna kartka!! i genialny pomysł:)

silence pisze...

Tak jak pisałam na blogu C4Y - rewelacyjna jest ta kartka. Efektowna i bardzo inspirująca. Podziwiam precyzję i cierpliwość.
Pozdrawiam!

Kasia Krzymińska pisze...

Ta praca jest niesamowita!!

Boei pisze...

Na pewno nie tylko się spodoba osobie obdarowanej, ale- wzbudzi jej zachwyt! Jest cudna;)

Pia pisze...

woooow woooow what a fantastisk project, so lovely deatils, love it!!!!
hugs Pia

Agni pisze...

Bardzo lubie ten styl- wydaje mi sie raczej trudny ? Pa-Ag

Nordstjerna pisze...

Fantastyczna jest!!!

Tusia Lech pisze...

Shadowboxy są piękne, ale niezwykle pracochłonne. Podziwiam - piękno stworzonej przez Ciebie kartki i pracę, ile w nią musiałaś włożyć! Musi to być kartka dla kogoś specjalnego... :)

Magda(i)Lena pisze...

Coś niesamowitego! Aż mi słów brakuje, żeby opisać, jak bardzo podoba mi się Twoja praca. I pomysł, i wykonanie. Tusia ma rację - to ogromna ilość pracy. Ale efekt wart był tego. To coś więcej niż kartka ;-) Podziwiam!!! Zazdroszczę osobie, która ją dostanie. Pozdrawiam serdecznie ;-)

maj. pisze...

Niesamowicie cuuuudna!!!!

Joanna Oborska pisze...

Ciężko byłoby mi się rozstać z takim czymś. Za ładne! :)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Ale superowa! Tyle pracy ale efekt niesamowity.

Elisabeth Sarkis pisze...

Wouuuuu....showwwwww...
SENSACIONAL!!!!!AMEI
I've made the disclosure in my blog Gifts Vintage Our ​​blog, thank you for the opportunity to participate!
HUGS

jacirascrap pisze...

Impressionante!!! grata ao OVA pelo concurso dos doces acabei conhecendo seus lindo trabalhos! parabéns!

cyga pisze...

N I E S A M O W I T A !

Dorthe pisze...

I have been a follower of your blog. Im on my "leave a comment" visits by all the talented OVA DT girls! Have a nice weekend.

Karina Bunkenborg pisze...

Very nice card with a lot of wonderful details i like that! Have a nice day
Renne

Martyna pisze...

świetna! czuć "dziwny" klimat starego cyrku, bosko!

Evgenia Levitskaya pisze...

Wondeful book! Thanks for the chance to win your candy at OVA blog

Guriana pisze...

po prostu mnie powaliłaś...jest boska!!!:))

Nordstjerna pisze...

Nieprawdopodobna jest!!! I pomysł, i wykonanie - zazdroszczę osobie, do której trafi!

Kasia pisze...

Wow, jest przepiękna! Ha, zabrakło mi słów ... taka jest niesamowita :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniała! Przepięknie dopracowałaś wszystkie szczegóły, całość jest naprawdę oszałamiająca :)

finnabair pisze...

cudo, o prostu cudo!!!