sobota, 29 stycznia 2011

Karteczki z sercem

Niedługo obchodzimy Walentynki i z tej okazji przygotowałam dwie karteczki z serduszkiem dla Craft4You. Walentynki to głównie kolor czerwony, ale można też spróbować z bardziej naturalnymi kolorami. Na przykładzie kolekcji 7Gypsies Conservatory moje kartki przygotowałam w odcieniach zielonego, żółtego, delikatnych brązów i bieli.



Obowiązkowo 2 tuszyki TH Distress Vintage Photo oraz Peeled Paint, gazeta, distresser TH, gaza i koronka :)









Chciałam też przypomnieć o wiosennym wyzwaniu na blogu C4Y, które trwa do 4 lutego !!!

Serdecznie dziękuję za miłe komentarze i maile :)))))))))
Pozdrawiam
Ania - Annar

33 komentarze:

Kasia G. pisze...

ale cudne te karteczki!!! napatrzeć się nie mogę :))))

Klarysa. pisze...

Piękna!:)

Agnieszka pisze...

To jest CUUUUUDOOOO. Jest prześliczna.

Jowita pisze...

Karteczki sa przepiekne i maja Twoj styl

Aniarozella pisze...

Jestem zachwycona, całość jest tak piękna, harmonijna i ten ptaszek mrrrrr

Lili pisze...

ale cudowne:) wiosenne:)

Agnieszka Arnold pisze...

Bardzo ładne karteczki, bez różowego i czerwieni też można wyrazić swoje uczucia:)
Ptaszyny są słodziuchne.
Nie wiem jak Wam, ale mi zapachniało wiosną:)

sabi-chic pisze...

przepiękne te karteczki ,wzroku nie można oderwać tyle pięknych detali:)

BETIK pisze...

Przecudne!!! Patrzę, patrzę i napatrzeć się nie mogę! Już widzę, że koniecznie muszę się zaopatrzyć w duże arkusze bo o wiele atrakcyjniejsze niż małe:)

Anonimowy pisze...

Karteczki są śliczne:)Aniu masz prawdziwy talent i świetny gust. Romka

Agni pisze...

Karteczki są śliczne !!!! Ag

gurka_krolowa pisze...

Ptaszory wymiatają :)

Karolina Bajek pisze...

ach, fantastyczne!!! Kolory nietypowe na walentynki, ale prześlicznie wszystko wygląda i w takim annarowym romantycznym stylu!!!

maj. pisze...

Cuuudne! A te ptaszki...!!!!!

paulisia pisze...

ale cudowne! bardzo eleganckie i z klimatem!

jolutka123 pisze...

Piękne karteczki, nie mogę się zdecydować, która podoba mi się najbardziej, obie są takie delikatne, zwiewne i romantyczne! Swietnie się prezentują te walentynki w takich nietypowych barwach:))

Joanna Oborska pisze...

Jakie to śliczności! Prawdziwe romantyczne skarbki :)

angel pisze...

przepiękne, niesamowite!!

OriBella pisze...

Niezwykłe, nietuzinkowe, delikatne i wiosnę (w sercu i nie tylko)przywołujące:)Jednym słowem CUDNE!!!

Artfully Musing pisze...

Lovely work! Laura

Ludkasz pisze...

Aniu, te kartki są zachwycające!!!!Gdybyś nie wiedziała co z nimi zrobić, chętnie Ci pomogę rozwiązać problem;)

PS. Nie chciałabyś pozbyć sie weryfikacji obrazkowej;)?

Tomaszowa Chata pisze...

Twoja wersja walentynkowej kartki bardzo mi odpowiada. Moim zdaniem czerwień pasuje do "młodej, zwariowanej miłości". Twoje barwy to miłość dla mojej grupy - z przyjaźnią, przywiązaniem, ciepłem i odrobiną szaleństwa. To moja wersja "miłości z 27 letnim stażem" i ta kartka pięknie z nią harmonizuje:)

Pozdrawiam ze słonecznego Poznania
Tomaszowa:)

tulipanka pisze...

Karteczki są cudowne :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudne są!!!
Baaardzo nietradycyjne :)
:***

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za tak miłe komentarze ;)))))

Rybiooka pisze...

Oj jaki tu tłok :)
Zapraszam do mnie po wyróżnienie

gaja pisze...

Przepiękne karteczki, piękne papiery, dodatki, ciepłe, wiosenne, rewelacyjne !!

Guriana pisze...

są zachwycająco-powalając!!e:))

Margaret pisze...

Gorgeous!! Mx

cyga pisze...

tęsknota za wiosną gości już u wielu dziewczyn, ale u Ciebie jest wyjątkowo piękna

Pia pisze...

WOOOW Annar what a wonderful card, love all beautiful details, sweet bird
hugs Pia

Ewik pisze...

cudowne karteczki!!

carrot pisze...

Piękne dzieła! I to najlepszy dowód na to, że miłości nie wyraża się jedynie czerwienią :)